Maaf lama tak update

Sunday, June 6, 2010

Sory ek korang aku dah lama tak update blog ni. Bukannye ape, internet selalu buat kacau. Aku pakai wimax. Dan asyik bermasalah je. Tak larat aku dok menyetelkan hal internet conektion ni.

Korang nak aku letak link download cite pe? Bagi la tau. Kalau tak camne aku nak tau. hehe

19 komen:

Epi HaHa said...

kalau boleh ko tolong carikan drama 8 bulan tuh.. aku teringin nak tengok...

fiza said...

letak download link untuk cerita marhabbah de laila dari tv9, boleh tak? cerita kesukaan, tapi tak boleh tengok dah di tonton.com.my sebab duduk luar dari msia.huhu

Anonymous said...

nak cite kem pink .

cure said...

nak download link utk cite emil emilda please...
kat youtube xle la..huhuu

Anonymous said...

citer marhabbah delaila takde ke. tak dpt nak tgk episode 1 & 2. tp kalau dpt download semua episode lg bagussss.

Anonymous said...

bley x uploadkan telemovie tjuk nye isteriku zulaikha,....please.....

Anonymous said...

uploadkan cterr merah putih leh??..

Unknown said...

cinta antara kita please

nur hazmin said...

uploadkan isabella yg dkt astro prima, lakonan rosyam. please. :)

Anonymous said...

saya nk cite nora elena.. plezz

Anonymous said...

nak drama ''HILANG'' lakonan zul ariffin,rozita che wan,ayu raudhah yg skg tgh hangat di tv9..plishh3..cte tu sgt bez

Anonymous said...

nak cite aduhai sayang..remy ishak n tiz zakiah.x sempat tgk..huhu...tq

Anonymous said...

link untuk samarinda pelangi kasih ade x
??

Unknown said...

drama dalam hati ada cinta.da lama cari tpi ta jmp.mnx tlg sgt

This comment has been removed by the author.
muhamad amir said...

tolong masuk balik cerita drama kasih tercipta..susah nak cari

Anonymous said...

dh download software pun x leh download..mintak tlg..kenape yer?

Mariyam said...

Admin, saya nak cerita Epilog Cinta Khirana kat tv3 tu.. Terima kasih

Twinny Brat said...

ada idea x mana nak tengok Drama Tower 13? last link x leh guna- seksa nak cari drama tuh

Post a Comment

Tulisan kamu menggambarkan diri kamu. Ayuh komen !